uuh....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu uuh....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

uuh.......

Door: yu-lin

15 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

hey hoi...
oke ik begin met een raadsel voor iedereen en wie weet het antwoord......
An-mei kocht een bal in Kungming, dat ligt op 2000 m. we gingen met het vliegtuig naar Guiling, ligt op 300 m. en toen we aangekomen waren op het vliegveld was de bal zacht rara hoe kan dat.............?
(de bal is niet lek)
vandaag : 15 mei..
zijn we met een busje naar een dorpje gegaan.En we hebben toen een tochje op de boot gemaakt. wel vaag wand er staken allemaal rare puntige bergen uit het water omhoog, we zijn ook langs andere kleine dorpjes gekomen, het was wel een mooi gezicht, we zijn toen ook andere Nederlanders tegen gekomen, zij hadden ook kinderen geadopteerd en die kinderen waren ongv. net zo oud als An-mei en ik.
Het weer is hier warm en het is helder, eigelijk zou ik nog in een bron gaan zwemmen maar dat ging niet door, was te vermoeiend.
We zitten nu maar een beetje te nixen nou doei doei -xxxx- (( morgen vliegen wij weer terug naar hongkong))
Ps. Foto's plaasten gaat niet
Pps. juul de lantern had geloof k gewonnen van ons. Toch buket, Monsie, Steffie, Hannke, Leoni en fauve ?

• 15 Mei 2006 - 19:48

hey yuul
    ik weet niet wat an-mei met die bal heeft gedaan maar ik weet wel dat ik jou heel erg mis snel terug komen:D

oeps :s