- Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

18 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

• 18 Mei 2006 - 13:07

Vanuit Een Zonnig Lantau:

Even een heel kort berichtje, want we hebben zojuist een uitgebreid verslagje gemaakt, maar dat is om de een of andere reden niet geplaatst. We zitten nu op Lantau, een eiland bij Hong Kong. We zijn hier vanmorgen met de ferry vanuit HongKong eiland aangekomen. Het is hier schittenrend weer en we vertoeven ons echt op verlaten stranden. Niet te geloven gewoon na al die drukte in HongKong zelf. We kunnen nu op een rustige manier onze vakantie afsluiten. Tussen haakjes: er was in de buurt van HongKong de laatste dagen een typhoon, maar gelukkig is die aan ons voorbijgeraast.

Morgen gaan we nog het eiland verder bekijken en maken enkele tripjes in de bergen, zaterdag vliegen we terug naar Holland, waar we zondag arriveren.

Groetjes van ons allen en tot ziens.

• 18 Mei 2006 - 17:02

Sem:

heey yulin

• 18 Mei 2006 - 21:07

Moon:

Goed om te lezen dat jullie nu genieten van een tropisch paradijs. Heerlijk zeker, zo'n afsluiting. Gelukkig komen jullie nu snel naar huis, want er is dringend behoefte aan een live ooggetuigenverslag.
    We hebben gisteren nog even op een japanse site gekeken om te ontdekken welke koers de tyfoon op ging. Gelukkig voor jullie niet richting Hongkong.
    Nog hele fijne laatste dagen in China en kom dan maar weer snel gezellig naar de Jan van Galenstraat, want het is hier écht saai zonder jullie....

Groeten,

Moon.

P.S. Kun je zondag zelf met eigen ogen zien, van de auto !!

• 19 Mei 2006 - 13:50

Nel:

Dag allemaal en in bijzonder Ine.
    Een goede vlucht naar huis na deze bijzondere ervaring/reis.
    Een lieve groet van Nel

• 19 Mei 2006 - 17:17

Buket:

haay yuul!!!!!!!!!!!!
    wanneer kom je nou precies terug? want iedereen vraagt het allemaal aan mij alsof ik het wel weet :(
    hey sharon wel snel terug komen want alle britneys missen jou

-xxx-jes evelien