een leuk belevenis :P - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu een leuk belevenis :P - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

een leuk belevenis :P

Door: an-mei

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

heey allemaal hier is alles goed.
ik ben vandaag(14 mei)wezen moutenbaken.en dat was leuk heeel leuk.ik ben ondertussen dat hoorden er eigelijk bij maar ja ik ben op een bamboe vlot(raften) geweest en van wel meer dat 5 leuke watervalletjes geweest.
het was er leuk ik ben benieuwt hoe het gaat op school met mij gaat het ieder geval goed,zo als ik al zij. ik wil alles weten. wat voorn leuke of saaie dingen gedaan hebben. ik en coen zijn bijna jarig.
coen gefeliciteert voor dat ik jullie niet meer hoor oja ik had (yvonne had)een koffer gekocht maar ze wist niet dat het een kinder koffer was dus kocht ze hem.dus vroeg ik heb of ik hem mog hebben en ze zij ja hij is tog teklein hij kan niet hoger de dag daarnaa gingen we weg en gingen naar de bus ik dacht hij gaat achterin maar nee hij ging er in waar wij ook in gingen ik trok heb om hoog en ik zij mamma mamma!!! hij gaat kapot en ja hoor het hand vat ging kapot af gebroken we moesten de heletijd met de koffer gaan dragen.



groetjes an-mei (voor iedereen)

  • 14 Mei 2006 - 16:42

    Juul:

    hoi yu-lin, van het school voetbal. Ik weet nie wat je bedoeld met hoe heete het team. Ik weet alleen dat ze van de lanteerne komen(dat is logisch want daar zit ik zelf op.)maare ze zijn eerste van Nijmegen geworden en derde van gelderland dus nu liggen ze er uit.

    xxxxxxxxxxxx juul

  • 14 Mei 2006 - 17:43

    Bericht Aan Marij / Mama Van Bernadette:

    Hoi mama,
    Lieve mama,

    Nog gefeliciteerd met moederdag!! Ik ben vandaag erg verwend door de kinderen: Pepijn had een mooie bloem geknutseld en Floris had zijn voetje op een tegel gezet. Ook was Pepijn nog de stad ingeweest om een hele mooie bijou-doos te kopen en een boek. Vandaag is voorlopig de laatste dag met mooi weer. Het weer is de afgelopen weken heel erg mooi geweest, maar sinds vandaag begint het af te koelen en wordt er ook regen voorspeld. Edward moest voetballen en ik ben voor het eerst met Pepijn en Floris gaan fietsen. Viel me niet tegen, ik had het zwaarder verwacht. Pepijn was helemaal in zijn element: lekker zingen en kletsen voor op de fiets. En Floris zat achterin de buggy en sliep al na 5 minuten.

    Vieren ze moederdag eigenlijk ook in China?

    groeten

    Bernadette

  • 14 Mei 2006 - 19:38

    Buket:

    hey yuultjuh
    vandaag is moederdag,heb je iets voor je moeder gekocht??
    vandaag is het nie egt mooi weer majaah is het daar nog zo lkkr warm en heb je het dr nog leuk???

    x jes buket (k)

  • 14 Mei 2006 - 21:00

    Moon:

    Net terug van een weekendje Zeeland, Nederland is op zijn mooist in deze periode. Leuk om daarna jullie site te lezen, dan zit je zo even aan de andere kant van de wereld. Ik hoop niet dat jullie dagen net zo snel voorbij gaan als hier ! Kwam er net achter dat jullie over een week al weer terug komen.
    Emma heeft vandaag in Sluis al wat oranje WK-meuk ingeslagen, ze is er klaar voor. Huntelaar is niet geselecteerd.
    Bedankt voor je opbeurende woorden ten aanzien van het vliegen, Fred, ik begrijp dat ik het gewoon maar over me heen moet laten komen.
    Nog 2 nachtjes slapen tot An-mei's verjaardag, voor jullie nog maar anderhalve nacht. En An-mei: zijn er in China ook taarten met kaarsjes (10 !) of doen ze daar niet aan ?
    Bruiloft Mark en Daan ook alweer voorbij, bewijsmateriaal voorhanden. Gelukkig kunnen er met die digitale camera's geen fotorolletjes zoekraken
    ;-).

    Zoen,

    Moon.

    P.S. wat vergeet ik toch ?! o ja, dat jullie auto er nog staat....




  • 16 Mei 2006 - 17:02

    Liesbeth Swinkels:

    Hallo,
    hoe gaat het met Ine? Ik hoor over haar zo weinig. Ze is een vriendin van mij.
    Veel succes en veel plezier.
    groeten Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2006

eindelijk dan toch foto's!

20 Mei 2006

20 mei

18 Mei 2006

17 Mei 2006

weer terug in Hong Kong

15 Mei 2006

13, 14, 15 mei

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 13606

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: