eindelijk dan toch foto's! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van anmeiyulin - WaarBenJij.nu eindelijk dan toch foto's! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

eindelijk dan toch foto's!

Door: Ine

24 Mei 2006 | Hong Kong, Hong Kong

Aan alle trouwe lezers,

We zjn weer thuis!
Natuurlijk erg wennen; voor de een iets meer dan voor de ander wellicht.
Zoals jullie hjebben gemerkt kwamen er geen foto's op de website. Dat vonden we erg jammer, maar het lukte ons gewoon niet.
Deze krijgen je nu alsnog tegoed. Het is maar een greep uit de honderden foto's die we hebben gemaakt.
Maar toch een kleine indruk voor jullie.
Het meeste waar we hier in ons landje aan moeten wennen is:
het is zo stil! en het is koud!

groetjes Ine

• 24 Mei 2006 - 13:33

Bernadette:

Zo, back to real life. Zal wel effe wennen en nog verwerken zijn van al die indrukken. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de film!

groeten

Ze zijn vet cool.
    Gtoetjes DaNa

• 29 Mei 2006 - 11:25

Thieu:

Ik vind het leuk dat je weer terug bent.
    een beetje sullig dat ik hier een berigtje plaats terwijl jij hier gewoon ook in de klas zit .
    maar toch het is leuk dat je terug bent.

groetjes thieu

• 29 Mei 2006 - 11:26

Sommer:

heey an-mei , wat leuk dat je al weer terug bent!
    wand ik miste je eenorm!!!
    en ook nog heel erg bedankt voor het mooie poppetje , dat is een herindering als jij weer weggaat of gewoon als ik je mis wand nu je in China bent geweest wil ik niet meer dat je weggaat!
    maar natuurlijk is het ook heel erg leuk om je geboorte land weer een keertje te zien !
    dus heel veel succes en ik vind het nog steeds héél erg leuk dat je er weer bent
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Kus + Knuffeltje