eindelijk dan toch foto's! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van anmeiyulin - WaarBenJij.nu eindelijk dan toch foto's! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

eindelijk dan toch foto's!

Door: Ine

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2006 | Hong Kong, Hong Kong

Aan alle trouwe lezers,

We zjn weer thuis!
Natuurlijk erg wennen; voor de een iets meer dan voor de ander wellicht.
Zoals jullie hjebben gemerkt kwamen er geen foto's op de website. Dat vonden we erg jammer, maar het lukte ons gewoon niet.
Deze krijgen je nu alsnog tegoed. Het is maar een greep uit de honderden foto's die we hebben gemaakt.
Maar toch een kleine indruk voor jullie.
Het meeste waar we hier in ons landje aan moeten wennen is:
het is zo stil! en het is koud!

groetjes Ine

  • 24 Mei 2006 - 13:33

    Bernadette:

    Zo, back to real life. Zal wel effe wennen en nog verwerken zijn van al die indrukken. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de film!

    groeten

    Bernadette

  • 29 Mei 2006 - 11:09

    Dana:

    hallo.
    leuke foto,s!!!!!
    Ze zijn vet cool.
    Gtoetjes DaNa

  • 29 Mei 2006 - 11:25

    Thieu:

    Ik vind het leuk dat je weer terug bent.
    een beetje sullig dat ik hier een berigtje plaats terwijl jij hier gewoon ook in de klas zit .
    maar toch het is leuk dat je terug bent.





    groetjes thieu

  • 29 Mei 2006 - 11:26

    Sommer:

    heey an-mei , wat leuk dat je al weer terug bent!
    wand ik miste je eenorm!!!
    en ook nog heel erg bedankt voor het mooie poppetje , dat is een herindering als jij weer weggaat of gewoon als ik je mis wand nu je in China bent geweest wil ik niet meer dat je weggaat!
    maar natuurlijk is het ook heel erg leuk om je geboorte land weer een keertje te zien !
    dus heel veel succes en ik vind het nog steeds héél erg leuk dat je er weer bent
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Kus + Knuffeltje
    van ;;
    SOMMIE !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2006

eindelijk dan toch foto's!

20 Mei 2006

20 mei

18 Mei 2006

17 Mei 2006

weer terug in Hong Kong

15 Mei 2006

13, 14, 15 mei

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 794
Totaal aantal bezoekers 13588

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: