heey allemaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu heey allemaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

heey allemaal

Door: an-mei

Blijf op de hoogte en volg

15 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

heey allemaal ik vind het leuk\jammer dat ik weer terug kom.ik zie jullie dan allemaal weer dat is het leuken en het jammer is het is niet meer jarig ben ik ben morgen vroeg om:6uur nederlandse tijd word ik jarig. dus ik ben 6 uurtjes eerder jarig lekker peee coen haha toch wens ik je een hele fijne verjaardag denken jullie nog aan mij?
morgen ga ik weer vliegen op mijn verjaardag ik krijg een leuke foto camera(in honkong is goedkoop daar en niet voor me verjaardag hoor)
ik vind het hier erg mooi en veel toeristen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel winkeltjes en tegen over mijn hotel zit een sport zaak\winkel waar je sjurt van het nederlands elftal kunt kopen maar we doen hier leuke dingen en actieve dingen nu even niet Fred Yvonne Yu-lin zijn moe ik niet.
ik ga straks iets met Fred doen.

Ps.wie weet hoe het met de E11 gaat???????
als ik terug kom heb ik zin om te voetballen

als iemand mart rutger ineke bert spreekt zeg dat ze berichten kunnen schijven op de sites:www.anmeiyulin.waarbenjij.nu goed.

oja en we gaan jammer genoeg niet naar Hainan maar wel naar een ander eiland ook leuk
we gaan niet naar hainan omdat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te warm is doei doei-xxxxx- an-mei

  • 15 Mei 2006 - 06:52

    An-mei:

    als iemand het weet moet je het zeggen goed en hoe gaat het met ze en. zeg tegen nicolaas nog als je hem ziet gefeliciteert !!!!!! dat moest ik zeggen van an-mei en ook namens fred.

  • 15 Mei 2006 - 09:22

    Ineke:

    Lang zal ze leven, in de gloooooria, hoeraaaaa, Lieve An-Mei: ge fe li ci teerd! Ik had al mijn schrijf- en leeszin opgespaard tot jouw verjaardag. En nu lees ik notabene dat je zelfs uitzag naar een berichtje van ons! Dat zal ik dan eens even ruimschoots goedmaken.
    We aaien jullie grasveldje dagelijks voor het JvGstr 52/54 WK dat 21 mei begint. Ook de tafeltennistafel staat mooi rechtop en droog te wachten op onze zomerse strijden. Wij zijn er klaar voor....En de Bokma staat koud. Zondag 21 Mei zitten we feestelijk klaar en hopen de eer te hebben om jullie vers te mogen ontvangen uit het verre oosten (ook verjaardagsfeestje Mart en mij).
    Cees wordt duidelijk vertroeteld, precies zoals gehoopt, toch? k heb dat ook een keer mogen doen. Hij was erg verbaasd dat de buurvrouw zijn riempje om wilde doen, nooit vertoond. Eenmaal buiten weer parmantig met het staartje in de lucht, dansend op 3 pootjes, verwaand grommend naar hele grote honden alsof de wereld van hem is. Hij deed ongeveer duizend plasjes, dat ik wel dacht dattie de rest van jullie vakantie niet meer zou hoeven.
    Bert hangt de was op. Zonder praatje met de buren. Kandie het niet hebben over die suffe van Basten dattie Huntelaar bij jong Oranje laat.
    Rutger is nu gelukkig wel een beetje gewend geraakt aan dat je er niet bent An-Mei, maar in het begin zei hij dagelijks dat hij je zo miste. We zien allemaal zowiezo uit naar jullie terugkomst om de belevenissen te horen. Jullie reis is duidelijk een succes. Heel goed om te lezen.
    Hopelijk is het hier volgende week nog steeds zo zomers, dat maakt de overgang wat makkelijker.
    Rutger en Mart zitten nu op school (het is 11.00 uur. Bert kijkt even op zijn laptop hoe laat het nu bij jullie is. Het is 17.09 uur in Peking. Oh, dan lees je dit misschien vanavond al, de dag voor je verjaardag! Nou ja, verjaardagen kunnen niet vroeg genoeg beginnen, wat jij!
    Heeeel veeeel plezier morgen en de rest van de vakantie. Veel liefs voor Yulin, Yvonne en Fred, en ook gefeliciteerd met jou! Groetjes aan je tantes en oom. Vanaf nu zal ik de weblog eens wat vaker opzoeken. Ik weet nu eindelijk het adres en het staat bij de favorieten.
    zoen zoen, Ineke

  • 15 Mei 2006 - 09:23

    Ineke:

    Lang zal ze leven, in de gloooooria, hoeraaaaa, Lieve An-Mei: ge fe li ci teerd! Ik had al mijn schrijf- en leeszin opgespaard tot jouw verjaardag. En nu lees ik notabene dat je zelfs uitzag naar een berichtje van ons! Dat zal ik dan eens even ruimschoots goedmaken.
    We aaien jullie grasveldje dagelijks voor het JvGstr 52/54 WK dat 21 mei begint. Ook de tafeltennistafel staat mooi rechtop en droog te wachten op onze zomerse strijden. Wij zijn er klaar voor....En de Bokma staat koud. Zondag 21 Mei zitten we feestelijk klaar en hopen de eer te hebben om jullie vers te mogen ontvangen uit het verre oosten (ook verjaardagsfeestje Mart en mij).
    Cees wordt duidelijk vertroeteld, precies zoals gehoopt, toch? k heb dat ook een keer mogen doen. Hij was erg verbaasd dat de buurvrouw zijn riempje om wilde doen, nooit vertoond. Eenmaal buiten weer parmantig met het staartje in de lucht, dansend op 3 pootjes, verwaand grommend naar hele grote honden alsof de wereld van hem is. Hij deed ongeveer duizend plasjes, dat ik wel dacht dattie de rest van jullie vakantie niet meer zou hoeven.
    Bert hangt de was op. Zonder praatje met de buren. Kandie het niet hebben over die suffe van Basten dattie Huntelaar bij jong Oranje laat.
    Rutger is nu gelukkig wel een beetje gewend geraakt aan dat je er niet bent An-Mei, maar in het begin zei hij dagelijks dat hij je zo miste. We zien allemaal zowiezo uit naar jullie terugkomst om de belevenissen te horen. Jullie reis is duidelijk een succes. Heel goed om te lezen.
    Hopelijk is het hier volgende week nog steeds zo zomers, dat maakt de overgang wat makkelijker.
    Rutger en Mart zitten nu op school (het is 11.00 uur. Bert kijkt even op zijn laptop hoe laat het nu bij jullie is. Het is 17.09 uur in Peking. Oh, dan lees je dit misschien vanavond al, de dag voor je verjaardag! Nou ja, verjaardagen kunnen niet vroeg genoeg beginnen, wat jij!
    Heeeel veeeel plezier morgen en de rest van de vakantie. Veel liefs voor Yulin, Yvonne en Fred, en ook gefeliciteerd met jou! Groetjes aan je tantes en oom. Vanaf nu zal ik de weblog eens wat vaker opzoeken. Ik weet nu eindelijk het adres en het staat bij de favorieten.
    zoen zoen, Ineke

  • 15 Mei 2006 - 09:39

    Emile:

    hoe warm is het dan in hainan?

  • 15 Mei 2006 - 09:40

    Wink:

    nbn

  • 15 Mei 2006 - 09:41

    Gj:

    wink

  • 15 Mei 2006 - 09:46

    ELAIGE:

    hee anmei en yulin alis goed met ons wel is het leuk in kun ming weeet je veel over china nou ? is het leik? de klas mis je bijna iedereen. je zit in een groepje van\:ELAIGE:ROB:SOFIE:anmiei.en nog gefeliesieteert met je verjaardag.en jitka is jaarig geweesten maar kan je nog wel een beetje nederlands wand je bent al lang weg geweest maar kan je ook kumming?en nu zing ik een lied.er is er een jaarig hoera hoera dat kun je wel zien ben jij zij leven lang hoera hoera dat vinden we alemaal pretig jaja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 15 Mei 2006 - 09:46

    Rob:

    Heeeee An-mei ik wens je alvast een heeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fijne verjaardag.Jij hebt voor het eerst een verjaardag in China, je bent vast heeeeeel nerveus.
    Omdat je al bijna jarig bent ga ik een liedje voor je zingen.
    Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is zij wij vinden dit allen zo prettig ja ja daarom zingen wij blij blij zij leven lang hoera hoera. alvast gefeliciteerd





    Groetjes:Rob












































































  • 15 Mei 2006 - 09:54

    Thieu:

    heeeeeeeeeey an-mei hoezie. ik geloof wel dat het warm is in Hainan.
    ik zelf kan ook slecht tegen de hitte.
    ik hoop dat het op het andere eiland niet al te heet is maar wel leuk.
    ps,hep je in China geen zwembaden??????????????

    groetjes thieu

  • 15 Mei 2006 - 10:11

    Fam Heil:

    Hoi An-mei van harte gefeliciteerd uit Oosterbeek.
    Een heel fijne verjaardag!
    Pas op voor de tyfoon die richting Hongkong waait!?!
    Rest van het gezelschap veel plezier de laatste dagen...
    Lfs.Carla

  • 15 Mei 2006 - 10:11

    Mara:

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee an-mei
    Is het lauk in CHina.
    het is leuk denk ik in CHina.
    Het lijkt me leuk als je aan de klas vertelen wat je mee gemaakt hebt in CHina?
    het is hier een beetje warm hier maar niet echt.
    heb je in CHina het leuk,heb je daar ook een leuke verjaardag.
    Hoe is het in China heb je die lieve panda geaait.
    Wat heb je allemaal gedaan?
    hepi burstee toe jou hepi burstee toe jou.dat is voor jou.
    En je hebt en leuk groepje.
    Ik vind het leuk als je trug komt,dan kan je weer voetballen.
    En we hebben schoolreisje weet je waar we naar toe gaan naar hemelrijk en dat is heel leuk jammer dat je daar niet bij bent.
    En ik zit in het groepje bij dana en vera en soukena.
    En ik heb gaatjes in mijn oren laten maken.
    heb je daar nu een groot feest dat je jaarig bent.
    Ik zit bij het groepje bij mario met het school reisje.
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb je het echt leuk daar laat me het efen weten.
    Heb je het warm daar.

    Groetjes,mara







  • 15 Mei 2006 - 10:11

    Bram:

    hoi an-mei gefeliciteerd.
    met je verjaardag
    en als je trug komt gaan
    we zeker weer met je voetballen.
    volgens mij gaat het goed met de e11.
    en ik heb ook zin dat je weer trug komt dan kunnen we weer spellen.
    en morgen hebben we schoolreisje (dinsdag)
    ik heb leuk groepje
    ik jesse bart jitka thieu rolf en roelofen ik wil ook een camera
    dus neem er alsjeblieft een voor mij mee plzzzzz
    dan kan ik ook lekker filmen als ik op vakantie ga.
    en hoe warm ist op hanan ?

  • 15 Mei 2006 - 10:12

    Iris:

    ha anmei gefeliciteerd met je verjaardag.hoe is het in china zeker wel bijzonder het gaat goed met sees!!!! (je hond)iedereen mist je in de klas.we hebben nieuwe groepjes gemaakt.jij zit naast sofie. of wist je dat al het is zeker wel leuk om in je eige land jarig te zijn.het is leuk hier in de klas.het is wel warm daar he! de pandabeer was zeker wel zacht he. met schoolreisje gaan we naar hemelrijk dat is morgen.met de hele klas gaat het goed.het is zeker wel mooi in china ben je al verbrand????????ben je al langs de chinese muur geweest heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel xxxxxxxjes iris

  • 15 Mei 2006 - 10:55

    Dana.15-5-2006:

    HHeee An-mei!
    Hoe gaat het?
    Met mij heel goed!
    Is het warm in china?
    wast wel!
    Ik was net in de chatbox.
    maar je lag volgens mij te slapen.
    Want het was 5 over half (in de middag.)
    Je berichtje was leuk en de foto,s ook.Hoe is het met Yu-lin? Vast goed.
    IK mis je zo erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Ik vind het vet dat je een echte pandabeer hebt geaait.Vrijdag krijgen wij een rekentoets.En morgen Gaan wij op ........Schoolreisje.
    Naar billybird(hemelrijk)Echt super leuk!!!
    En dan ben jij.............................JARIGGGGGG.
    Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt,en leuke cadautje,s krijgt!!!!
    Ik wou dat je al terug was uit vakantie.
    Grrrrrrrrrrrrrroetjes Dana

  • 15 Mei 2006 - 10:55

    Mara.15-5-2006:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee an-mei hoe gaat het met tje met mij gaat het goed.
    Heer is het 5 over half 1 (in de midag)
    Ik heb je berichtje gelezen van jou.
    Het gaat vast met yulin (goed).
    En heel erg harte gevelisieteerd.
    en morgen hebben we school reisje.
    Ik mis je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het lijkt me wel leuk om naar hemelrijk.
    Je kan daar klimmen met een helm op en touw om.
    Wat heb je voor je verjaardag gekregen, ik hop je dat je veel cadotjes krijgt.


    groetjes,mara







  • 15 Mei 2006 - 10:57

    Sofie&iris:

    hallo anmei.
    griywryiewr hgrejygu kwiewjfu hkuo jfgjiv bjgj jhhg is dit chinees?ik denk het niet.wij missen jou zo erg.
    mis jij ons ook??????
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!
    wij wensen jou een hele fijne verjaardag toe , en dat je maar veel zult krijgen.....wat je wou krijgen.

    DIKKE zoenen sofie&iris
    p.s op schoolreisje gaan we zingen voor jou.....

  • 15 Mei 2006 - 10:58

    Dana.:

    nog PS van het vorige bericht.
    Nooooooooooog een dikke kus (leberdepeber) van klaar.

  • 15 Mei 2006 - 12:42

    Bernadette, Edward, Pepijn En Floris:

    HIEP HIEP HOERA!!!!!

    AN-MEI HEEL ERG GEFELICITEERD. VEEL PLEZIER IN CHINA NOG! EN EET ER MAAR EEN LEKKER CHINEES TAARTJE OP (MET STOKJES).

    GROETEN

    BERNADETTE, EDWARD, PEPIJN EN FLORIS

  • 15 Mei 2006 - 14:24

    Mart:

    hey allemaal,
    An-mei van harte gefeliciteerd met je verjaardag! lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gl0o-ria, in de gloria...hieperdepiep, hoera! (100x)

    jij en de rest ook nog veel plezier in china, hier is alles goed, behalve met de voetbal, die verveelt zich zonder jou An-mei :(.

    groetjess, Mart


  • 15 Mei 2006 - 17:30

    Bert Buur:

    Hai An-Mei,

    Ook van buurman Bert een fijne verjaardag toegewenst. Op dit moment is het hier half acht savonds, ik zit op mijn 'werk', en jij ligt op één oor. Bijzonder hoor een verjaardag in China. Hee, veel plezier en doe ook de groetjes aan de rest en tot gauw,
    Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2006

eindelijk dan toch foto's!

20 Mei 2006

20 mei

18 Mei 2006

17 Mei 2006

weer terug in Hong Kong

15 Mei 2006

13, 14, 15 mei

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 13605

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: