13, 14, 15 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu 13, 14, 15 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

13, 14, 15 mei

Door: Theo

15 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

13 Mei
laatste dag in Kunming.
Tot vertrek met vliegtuig regenachtig en frisjes Hollands weertje. Vlucht naar Guilin verliep vlekkeloos met nieuw vliegruig, ruime zitplaasten, half vol.
Na de landing stonden ze ons al op te wachten met busje om ons te vervoeren naar Yangshuo een stadje ongv. 80 Km. van Guilin. Dit alles was geregeld door onze Chineesje in Kunming. Ook hotel was geboekt.
Mooi gerenoveerd klein hotel, zuiver en schoon.
Omgveving van Yangshuo is meer dan schitterend. Karstgebergte met bulten in de meest mooie vormen. Yangshuo is daarom ook erg toeristisch: iedere dag worden boot- en busladingen rondreizende toeristen gedropt.

14 Mei
Mountainbikes gehuurd en met Chinees meisje als gids gaan fietsen in binnenland.
Bij riviertje op 2 pers. bamboevlotten gestapt, fiets mee en een mannetje boomde ons een heel eind stroomafwaarts, waarbij af en toe kleine watervalletjes en stroomversnellingen moesten worden genomen.
Gezeten in een bamboe fauteuil lieten we ons heel relaxed vervoeren.
Het weer was prachtig, op de rivier werd van alles te koop aangeboden, de tocht was prachtig in een zeer mooie omgeving.
Daarna met meisje de maanberg ( berg met een gat in de vorm van een halve maan) opgewandeld, nog wat door het platteland gefietst. Ook mooi: overal boeren en boerinnen aan het werk op kleine akkertjes, kleine afgelegen dorpjes, afgewisseld met rijstvelden, groentenakkertjes en heel veel water.

15 Mei
's Morgens vroeg op, met busje naar een oud klein dorpje, gevaren op grotere rivier, de Li Jiang, aalscholvervissers gezien, dorpje bezichtigd en weer terug naar Yangshuo. Iedereen is nog even het stadje in geweest, geshopt en wat gerust want vandaag is het echt goed warm.
Morgen 16 mei is An-mei jarig: HIEP HIEP HOERA !!!!!!!!
Morgenavond vertrekken we weer vanaf Guilin naar Hong Kong.
Groetjes van iedereen, aan iedereen.

• 15 Mei 2006 - 12:50

Bernadette:

Hoi pap,

dus kun je straks misschien toch aan luik bastenaken luik mee doen! By the way, wil je aangeven wat jullie plannen zijn als jullie terugkomen. Wij willen graag naar Nijmegen komen. Is dat akkoord? ik neem aan dat vluchtnr. en schema nog klopt dat we hebben gekregen van jou!

groetjes

kan je sjienees praatun.
    een kusju.

• 15 Mei 2006 - 16:41

Iris Alweer!!!!!!!:

ha an-mei gefeliciteerd met je verjaadag....
    vind je het jammer dat je morgen weer naar huis moet ???? mischien dacht ik...........
    je slaapt ook in het vliegtuig he...
    het gaat goed met de invaller.
    ze is heeeel aardig.
    je hebt als je weer thuis bent heb je weer een week vrij .
    jij hebt wel geluk zeg...
    ik mis je heel erg!!!!!
    het is zeker wel warm in china...
    ik ben jaloers dat jij in china mag zijn..
    is dat meisje die op die foto staat een zusje of een nichtje of zo van jou??
    ik denk gewoon een kenis van jullie.
    die pandabeer was zeker wel zagt he!!!!
    je krijgt ook de groetjes van klaar,jeanine,carine en floran.
    ik hoop dat je een hele leuke verjaardag zult hebben..........
    waarom moesten jullie iets om je hand toen je de pandabeer gingen aaien??
    leuk dat je een eigen site hebt gemaakt....
    heeeeeel veel liefs en een dikke knuffel

van iris doei doei

• 15 Mei 2006 - 17:26

hey yuul en an-mei
    jullie hebben het zeker heel leuk gehad in china ik ben egt jaloers op julie

hey an-mei alvast gefeliciteerd

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllll veeeel kusjes buket

• 15 Mei 2006 - 17:26

hey yuul en an-mei
    jullie hebben het zeker heel leuk gehad in china ik ben egt jaloers op julie

hey an-mei alvast gefeliciteerd

• 15 Mei 2006 - 17:56

Abdel:

heeeeeeeeeeeeeey an-mei alles goed ik vraag me af wat doe je

• 15 Mei 2006 - 19:02

Juul, Tom, Joop En Jeannette:

Hoi An-Mei, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Dat is wel een heel bijzondere verjaardag in china. Benieuwd hoe je dat gevierd hebt.??
    een hel fijne dag en groetjes van ons aalevier, ook voor de rest van de club.

• 15 Mei 2006 - 19:44

Henk:

Voor Fred, An-mei, Yvonne en Yu lin
    Hallo allemaal,
    Ik hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben in China.
    An-mei, nog een hele leuke verjaardag morgen en maak er een knalfeest van !!!
    O ja , de E11 heeft een wedstrijd gewonnen en eentje verloren. Het kon slechter nietwaar. Jullie zijn gelukkig op tijd terug voor het toernooi bij Union.
    Tot binnenkort,.
    Groeten, Henk

• 15 Mei 2006 - 21:03

Moon:

Ja, lieve An-Mei, ook van de BB-tjes van harte gefeliciteerd met je 10e verjaardag ! Wat een mooi rond getal vind je niet ?
    Hoe vieren ze verjaardagen in China, net als bij ons met ontbijt en cadeautjes op bed ? Misschien kunnen papa, mama, Yu-lin, Marij, Ine en Theo wel iemand vinden die je in het chinees kan toezingen, wat dacht je daar van ? Laat ze maar hun best voor je doen, want dat heb je verdiend !
    Je wordt tenslotte maar één keer 10. Een hele leuke dag, wees maar lekker uitbundig jarig.

10 verjaardagszoenen (of ben je daar nu écht te groot voor ?!),

Emma, Eva, Wil & Moon.

• 15 Mei 2006 - 21:10

Moon:

Nog even voor de politiek geïnteresseerden onder jullie: vandaag is een rel ontstaan rondom Ayaan Hirsi Ali. Volgens een Zembla-docu heeft ze gelogen over haar vluchtverhaal. Verdonk kan dit, gezien haar lijsttrekkeraspiraties, niet laten lopen en heeft haar nederlands paspoort ingetrokken. En dat allemaal net op de dag dat bekend werd dat Ayaan Hirsi Ali per 1 september bij een conservatieve denktank in Washington zou gaan werken. Morgen persconferentie en wordt dus vervolgd.

Naar aanleiding hiervan: is er een buitenlandse krant te krijgen in China ? Nederlandse zal wel niet. Nou Fred, kun je volgende week lekker bijlezen....

Groeten en geniet nog daar !

Moon.

P.S. Jullie auto staat op mijn netvlies gebeiteld wanneer ik 's morgens de gordijnen opentrek, dat ga ik echt missen volgende week.
    P.S.2: Jullie natuurlijk ook allemaal van harte gefeliciflapstaart met An-Mei ! 10 Jaar ! Goed gedaan en ga zo door !

• 16 Mei 2006 - 03:22

An-mei:

voor iris. iris ik ga nog niet terug ik ga nog naar een eiland.

• 16 Mei 2006 - 03:23

An-mei:

heey allemaal bedankt voor de velicitatsies.ik heb leuke dingen gedaan maar srry moet gaan doei doei -xxx- an-mei

• 16 Mei 2006 - 03:32

Yvonne:

Bernadet, jullie zijn als gezin van harte welkom in Nijmegen.
    Geld ook voor andere familieleden en vrienden. doei doei allemaal

• 16 Mei 2006 - 15:42

Anja En Henk:

Gatverdamme,we willen zo wel ruilen. Fijn te horen dat jullie zoveel mooie indrukken opdoen in China.Echter...... ons hoofddoel is nu onze eigen kleine poepchinees te feliciteren met haar verjaardag!!!!!! Lieve An-mei we wensen je een hele leuke verjaardag daar in het verre china en als je weer thuis bent zullen we het nog even opnieuw vieren ,met kadootjes enzo!!!Nog hele fijne dagen ,groetjes aan iedereen en tot snel!!

Groetjes en ook nog kusjes,Anja en Henk.

• 16 Mei 2006 - 16:30

Luuk:

gefeliciteerd met je verjaardag

• 16 Mei 2006 - 16:49

Joep:

Hoi an-mei,
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Uit het koude Holland wens ik je een hele fijne dag. Gr Joep

ps de WK selectie
    Doel: Edwin van der Sar (Manchester United, Eng), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ)
    Verdediging: Khalid Boulahrouz (Hamburger SV, Dui), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, Spa), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool, Eng), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV)

Middenveld: Mark van Bommel (Barcelona, Spa), Phillip Cocu (PSV), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Arjen Robben (Chelsea, Eng) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Ja je ziet het goed GEEN Huntelaar

• 16 Mei 2006 - 17:11

Sommer:

heey an-mei GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!hoe oud word je 10 ?
    ik hoop ook echt dat je snel weer komt want je hebt een heleboel gemist
    zoals :
    schoolreisje en nieuwe groepjes gemaakt
    maar schoolreisje dat was niet heel erg leuk . . . maar goed ik wil gewoon weer dat jij komt ! want de klas is zo leeg zonder jouw en zeker zonder jouw grapjes
    Ojhaa we hebben nieuwe groepjes gemaakt :} jij zit bij Sofie , Rob jouw zelf en Eliage dus kom maar snel en nog GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

heey Yul-in
    is het daar leuk ?

• 16 Mei 2006 - 17:35

Buket:

hey an-mei van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!:)
    hoe oud word je ????
    vedder wens ik je nog veel plezier met je verjaardag xjes buket

• 16 Mei 2006 - 17:41

Chloë:

hallooow
    is het leuk daar in china?
    maar jullie moeten zo alweer naa huis
    An-mei gefeliciteerd met je verjaardag van de hele familie polman!! hahahha

-xxx- willem annekee Chloë liv en rufus

• 16 Mei 2006 - 17:42

hey yu-lin:D
    hoe is het met je ????
    met mij en de britneys gaat het goed alleen vandaag ging het niet zo goed met het dansje (ooh baby baby) voor de klas.
    maar morgen gaan we oefenen en dan komt het wel goed...hoop ik:)
    nu ff iets anders..
    panda op de foto egt suuuuupeer lief
    maarjah boeiend

xjes buket

• 16 Mei 2006 - 19:53

Sofie, Richard En Marlies:

Lieve, lieve jarige Anmei,
    Lang zal je leven....hieper de pieper...HOERA!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd, wij wensen jou een super fijne dag toe met een echt jarig zijn gevoel in jouw geboorteland.
    Dikke vette smakkers van ons drietjes XXX
    Lieve Yvonne, Fred en yulin, van harte gefeliciteerd met jullie super geweldige dochter en zus.