weer terug in Hong Kong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu weer terug in Hong Kong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

weer terug in Hong Kong

Door: yu-lin

17 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

hey hey,
Gistere avond kwamen we aan in Hong Kong,
Het was wel heel erg grappig wand wij zaten als enige in het vliegtuig behalve 2 andere Engelse waren wij de enige.
Maar toen we in het vliegtuig zaten kwamen we er achter dat er een storm naar hong kong zou komen een Tyfoon of zo iets, maar dat valt reuze meer tot nu toe. Maar mensen lopen gewoon over straat.
We hebben net ontbeten en nu stop ik wandt Ine en Fred moetten nu perse achter internet. -xxx-jes yu-lin

• 17 Mei 2006 - 10:22

Dana:

He An-mei!!!
    Hoe gaat ie?
    Met mij goet!
    met de hele klas trouwens.
    We missen je heel erg.
    Maar je komt in de vakantie(de kleine)gelukig weer terug!
    En nog een keer gefliciteert met je verjaardag!!!!
    Heb je een leuke verjaardag gehad?
    vast wel.
    En heb je lueke cadoutjs,s gekregen?
    Vast wel.
    En weet je wta we giteren gedaan hebben?
    We zijn op schoolriesje geweest!
    Het was heeeeeeeeeeeeeeel leuk. Er was een waterglijbaan en dat was heel leuk!
    Ik moet nu stopen.
    Doei!!!!!!!!!!Dana

• 17 Mei 2006 - 10:23

Mara:

He an-mei!!!!!!!
    hoe is het daar is het daar leuk in Hong Kong.
    Gaat het goed met je?met mij gaat het goed.
    En heb je cadotjes gekregen?
    Gister was het school reisje en dat was heel leuk er was en water glijbaan en oudbacksevaivel en dat was heel leuk en ook eng voor de eerste keer was dat heel spanent.
    En wat heb jij gedaan in china was het daar leuk?

groetjes,Mara

• 17 Mei 2006 - 11:12

Soukena:

hey an-mei alles goed met mij wel hoor ik hoop dat je leuke kodotjes heb gekegen ik ga doei!!!! groetjes soukena

• 17 Mei 2006 - 15:25

Nicole:

We hebben nu net van Willem jullie e-mail adres gekregen. Jammer dat we zo laat zijn met reageren. An mei nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? We gaan nu verder lezen. Veel plezier en groeten van de hele familie uit Zaandam!

• 17 Mei 2006 - 18:58

Ben En Marian:

Nog op de valreep een berichtje uit Maashees. An-Mei nog super veel gefeliciteerd met je verjaardag. Wel geweldig dat je die dit jaar in China hebt kunnen vieren. Hebben ze ook Chinees vuurwerk voor je laten knallen. Het zal wel een verjaardag zijn om nooit te vergeten. Voor jullie allemaal wensen we nog fijne dagen daar...lekker nog even genieten en een goede reis terug. De mailtjes waren iedere keer weer spannend om te lezen; ook leuk dat vele ervaringen het zelfde waren dan die van Stijn vorig jaar. We zijn superbenieuwd naar de foto's. Heel veel groetjes Ben en Marian

• 17 Mei 2006 - 19:18

Jonker:

Hoi Chinagangers, We zijn thuis en zijn benieuwd hoe het jullie in hong kong vergaat nu de tyfoon over jullie heen komt. Wij zaten in imperial hotel aaan de nathan road en zijn ook naar de peak geweest. Let op want de musea zijn boven gesloten ivm verbouwing. Heel veel plezier en goede reis veel liefs Kya Jacqueline en Piet

• 17 Mei 2006 - 19:21

Jonker:

An Mei gefeliciteerd !!!!
    Kya Jacqueline en Piet
    Neem maar lekker veel ijsjes.

• 19 Mei 2006 - 14:07

Marieke, De Juf:

hoi Yu-lin, Anmei en pap en mam
    Eindelijk een berichtje van de juf die van jullie leuke verslagen heeft genoten. Hopelijk blijft de storm weg in Hong Kong.
    An Mei nog gefeliciteerd he! Hier beginnen we aan de zoveelste vakantie (het is vrijdagmiddag 16.00uur) Ik word er moe van. Met de musical gaat het al heel goed Yu-lin. Je zult er versteld van staan.
    Voor straks een hele goede reis naar Nijmegen en geniet er nu nog lekker van.
    Groetjes van Marieke

• 19 Mei 2006 - 20:47