verslagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu verslagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

verslagje

Door: Fred

13 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk iets van fred,
Uit het dit moment koude China, we zitten op 2000 m. en hadden een paar prachtige dagen maar het is gisteren gaan regenen en nu is het koud maar gelukkig vliegen we over 2 uurtjes 11.00 Nl tijd naar Giuling daar zal het vast en zeker beter zijn.China is overweldigend, er is zoveel veranderd en toch ook het zelfde gebleven. In Chengdu kwamen vele herineringen boven de stad is niet meer het zelfde maar de sfeer is nog ongv. het zelfde.
Het was voor ons een grote ervaring hoe we in het kindertehuis ontvangen zijn, we hebben nog mensen gezien die we voor 11 jaar terug ook gezien hebben, en de directrice herkende An-mei nog, ze waren erg lief voor ons wat dat bedreft is onze reis al geslaagd.
De 2 meiden hebben het heel erg naar hun zin, yu-lin loopt in haar kekke kleding door China als of het de gewoonste zaak van de wereld is, ze spreek al behoorlijk engels en de Chinese gebaren taal is ze ook al meester, ze doet bij de aankopen de onerhandelingen voor haar tante's (heeft ze van yvonne) het gevolg is dat ze direct in het Chinees aangesproken word.
An-mei vind het hier ook geweldig,
aanvankelijk was ze gespannen, maar ze geniet geweldig van de grote hotels, de vliegvelden en de natuur. We hebben een bal gekocht en afentoe voetballen we in de kamer van het hotel.
Moon het vliegen viel tot nu toe mee allen de laatse binnelandse vlucht 15-5 naar honkong is met een onbekende maatschapij, maar verry good zeggen de Chinese we gokken het er maar op.
We vinden het heel erg leuk dat iedereen op onze site komt, wij hebben veel te vertellen dat doen we thuis met een lekker borreltje, van jullie...?
Overgens wij hebben het bijgehouden we hebben in deze bijna 2 weken ongv. 3a 4 mensen ontmoet die echt engels spreken, alles moet hier met de handen en voeten nou ajuw paraplu

Ps. Willem veel nieuws van ajax maar wel verder tegen groningen klopt dat....?

verslagje yu-lin.
hoihoi ....
alles is hier heel erg leuk ik vind het ook heel fijn dat het goed gaat met cees.
We gaan nu naar een ander gebied Giuling, daar schijnt het heeel erg mooi te zijn als je van winkelen houd kun je hier het beste shoppen hier is alles mooi mooi blink blink enz.. en het is hier heel erg goedkoop (vertel ik wel als ik weer in Nederland ben:)
Het is hier nu heel erg koud (voor China) maar waar we naar toe vliegen is het weer weer beter Maar het vliegtuig heeft niet altijd een zachte landing estwel vervelend ver tel k ook weer in Nedeland.
Maar nu over jullie gr.8 hoe gaat het met de musical?? Britney's jullie moetten me wel de nieuwe danspasjes leren, laten Marieke en marijke jullie te hard werken ?? Ohja we hebben leuke kadootjes voor het kindertehuis gekocht en we laten het geld daar naar toe brengen, wand van dat geld kunnen kindjes geopereerd worden ze waren er erg blij mee heeeeeel er bedankt nog -xxxxxxx-jes yu-lin

Ps. veel plerzier met de fuif
Pps. wil er iemand de goedde site aan ester plz doorgeven
Ppps. fauve daar hou ik je aan :P :P :P :D

• 13 Mei 2006 - 06:26

Wim Polman:

hoi fred,yvonne, yu-lin en an-mei en andere reisgenoten

geweldig dat jullie het zo naar de zin hebben in China, en leuk voor de meiden en natuurlijk ook voor jullie, dat het bezoek aan het kindertehuis gelukt is. Het moet voor de meiden toch een bijzondere ervaring zijn geweest. Ik heb de indruk dat jullie reis bijzonder gladjes verloopt en dat jullie een fantastische vakantie hebben. Geniet er de komende week nog van, we volgen de reisverslagen wel. tot ziens, nog veel plezier ook namens de rest van de familie.

p.s. speciaal voor Fred
    Ajax voorronde CL
    bekerfinale gewonnen 2-1
    Blind ontslagen
    Waarschijnlijk Nieuwe trainer Henk ten Cate
    R. Koeman trainer PSV
    ben je weer op de hoogte.

de groeten,

willem

• 13 Mei 2006 - 07:45

Edward, Bernadette, Pepijn En Floris:

Wij zijn heel benieuwd wat jullie plannen zijn als jullie weer aankomen in Nederland. Gaan jullie gezamelijk naar Nijmegen? Wij willen daar dan graag heen komen om alle verhalen ´live´ te horen. Vermaak je nog deze week, maar dat gaat vast wel lukken.

groeten,

Edward,Bernadette, Floris, Pepijn

• 13 Mei 2006 - 09:27

Wil:

Fred is weer helemaal bij. Gaat tegelijk de telegraaf kopen voor de datails. Borreltje prima. Hier staat alles nog en gaat zijn gangetje.
    groeten,
    wil

• 14 Mei 2006 - 14:10

Simone:

Heej yu-lin,
    Alles goed?
    We moeten best wel hard werken aan de musical!!
    Iedereen wil graag jou rol overnemen!:P
    Ik mag het ook doen in scene 2.
    hebben jullie al moederdag gevierd of is het daar op een andere dag?

Doei hvj
    Kom snel weer terug!