bericht voor oeds en yvonne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu bericht voor oeds en yvonne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

bericht voor oeds en yvonne

Door: yvonne en fred

09 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

hallo
Email werkt niet dus reactie op deze site voor jullie. Wij hebben Mr. Lee ontmoet en hij heeft voor ons een bezoek geregedld naar het kindertehuis.
Wij geven jullie het mobile telefoonnr. van hem (0)13908035353. hij is altijd te bereiken in het remblin park in het theehuis. Wij hebben hem al geinformeerd over jullie komst. Hij ziet jullie graag tegemoet.
Wij hebben veel plezier en genieten van het snellle China, wat is dat veranderd. Chengdu is onherkenbaar.
Groetjes fam. Polman uit Kunmimg on this moment.

• 09 Mei 2006 - 12:54

Oeds Emmen:

bedankt voor je bericht over Chengdu (Mr. Lee).
    We zullen trachten hem te ontmoeten, moet toch lukken, want velen zijn ons voor geweest.
    Volgens de berichten gaat het bij jullie prima en wij komen zeer binnenkort naar China, nl 8 mei. Alle bezoeken aan de kindertehuizen zijn geregeld. Nu alleen nog de lokale bijzonderheden.
    Internet je via speciale acces points of de gebruikelijke internetcafes (hotels)?
    Goede reis verder.

Tai chen

Oeds

• 09 Mei 2006 - 18:40

Iris!!!!.............................:

ha anmei hoe gaat het met jou?met mij gaat alles goed.het is hier heel mooi weer.ik ben jaloers dat jij een pandabeer hebt geaait.hoe gaat het eigelijk met yu-lin.en wie is dat meisje die op de foto was.het was zeker wel leuk in het vliegtuig.ik ben nog nooit in een vliegtuig geweest.het lijkt me wel mooi.heb je de chinese muur ook gezien?was je ook in het weeshuis geweest?waar je bent geboren.doe je yu-lin,fret,ivon de groetjes van mij dikke kusssssssssss
    IriS doeii doei

• 09 Mei 2006 - 20:38

Moon:

Net weer even alle berichten gelezen, geweldig dat het bezoek aan het weeshuis zo'n goede ervaring is geweest. Mooi hoor om daar weer terug te komen met Yu-lin en An-mei, goed gedaan. Ben erg benieuwd wat er allemaal veranderd is in "booming China" ten opzichte van zoveel jaar geleden.
    Hier alles helemaal o.k.; Wil gaat definitief beginnen per 1 augustus in de Rooyse Wissel. Zo'n vooruitzicht is hard nodig na een crisisdienst waarbij hij van 21.00 tot 7.00 uur bezig is geweest....de achterhoek lijkt zo sereen, maar o o o, achter die voordeuren...
    Morgen gaan we naar de GGD voor onze Thailand-vaccinaties, we krijgen door jullie reisverslag nog meer zin om af te reizen. Zoen voor jullie allen !

Moon.

P.S. De auto staat er nog !

• 09 Mei 2006 - 21:21

Geert:

Hoi, fijn om te lezen dat het jullie goed gaat . Ik was het natuurlijk weer vergeten dat jullie al vertrokken waren het is maar goed dat er een Wim Polman is . Geniet er van, ik zal het reis verslag blijven volgen.
    Groetjes Annelies Kids en Geert