voor iris iedereen mag het lezen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu voor iris iedereen mag het lezen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

voor iris iedereen mag het lezen

Door: an-mei

10 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

heey iris ik vind het vliegen onderhand wel een beetje saai worden. en we moeten nog 4 keer vliegen poepoe!!!!aleen in het grote vliegtuig vind ik het best leuk. dat eene meisje wie dat is vraagt iedereen.en dat is:
Kya een vriendin die ik al eerder kende en niet alleen is China.ik ben wel in kumming bijna elke dag in het internet cafe.het is hier heel leuk en goedkoop.4 yuan en 1 yuan is 10 cent.ik ben vandaag(10 mei)in de bergen geweest(het stoon forest)het stenen woud(nederlans)ik ben ook in een jeep geweest onderweg naar het park en de jeep is stom het ging als een lancering veel gaten en bobbels in de weg. op het eind van de dag heb ik friet gegeten (eindelijk na al dat chinese eten).
p.s wil je de groeten doen aan de hele klas

en iedereen mag dit lezen

oja de panda dat was het aller leukste in chengdu ik heb en echt mogen aaien.

• 10 Mei 2006 - 10:55

An-mei:

coen kijk op hotmail.com goed