verslag 7, 8 en 9 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu verslag 7, 8 en 9 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

verslag 7, 8 en 9 mei

Door: Theo

09 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

7 Mei
Dames en Fred naar voetmassage geweest en An-mei en Yu-lin naar de kapper geweest.
's Middags bezoek geracht aan heel mooi bamboepark.
Verder rustigaan gedaan.

8 Mei
's Morgens vroeg naar kindertehuis gegaan.
Na enig wantrouwen van de directrice vanwege angst van negatieve publiciteit raakte zij doordrongen van onze oprechte bedoelingen en was zij heel vriendelijk en behulpzaam.
Trots liet zij ons het bijna gloednieuwe tehuis zien, waar vooral baby's en jonge peuters verblijven, maar ook kinderen tot zelfs 18 jaar.
De kinderen worden er volgens ons heel liefdevol behandeld. Sommige kwamen naar ons toe met de armpjes omhoog om geknuffeld te worden.
Yu-lin en An-mei hebben kleine speelgoedjes uitgedeeld aan de kinderen.
De directrice knuffelde Yu-lin en An-mei enkle keren exra en nam heel hartelijk afscheid van ons.
Het bezoek was voor ons een fantastische ervaring.
's Middags met de trein van Chengdu naar Kunming: van 13.00 u. tot 7.20 u. dus ruim 18 uur. Zeer mooi landschap: akkertjes, rijstvelden, riviertjes en hoge bergen.
In de trein geslapen, eerste klas coupe, 4 personen, 4 slaapplaatsen. Wel vaak wakker, door horten en stoten en soms stoppen van de trein.

9 Mei
7.20 u. aankomst in Kunming.
Hotel geboekt via chinees die ook vliegtickets voor ons heeft geregeld op 16 mei naar Hong Kong, maar eerst vliegen we nog op 13 mei van Kunming naar Guilin.
Vandaag wat geshopt gerust en rustigjes aangedaan.
Morgen gaan we met minibusje naar het stenen woud, een bezienswaardigheid hier in de buurt.

Groetjes van iedereen, aan iedereen

• 09 Mei 2006 - 10:19

Tineke En Iza:

hoi yu-lin en an-mei. Fantastisch om te zien en lezen hoe het met jullie is.goetjes iza en tieneke

• 09 Mei 2006 - 10:32

Dana En Sofie.:

hallo lieve Anmei.
    We missen joe super erg.
    Hoe laat is het nu bij jou? Bij ons is het half 1.
    groetjes en een hele dikke kus Dana en Sofietje

• 09 Mei 2006 - 11:12

AlweeR JesSe&iRiS.:

HoII An-mei We Zijn Er WeeR Hoe LaaT Is Het Nu DaaR? LijkT Me WeL LaaT DoeII We MoeTen Er Af

DoeII xXxXx iRiS&JesSe
    DoeII =D :) =)

• 09 Mei 2006 - 11:14

IRiS&JesSe AlWeeR:

:) Die Is FeT He An :) Hoe Is Het Met JuLie Ik DenK WeL GoeD He?
    En GaaD ALLeS GoEd MeT Yu-Lin?

DoeII xXxXx JesSe&iRiS

• 09 Mei 2006 - 11:22

Alweer, Sofie.:

Hoi anmei.we hebben nieuwe groepjes gemaakt,
    en ik (sofie)zit bij jou elaige en rob. maar stom dat je er niet bent!!!!
    want ik verveel me kapot.een hele fijne vakantie.een dikke zoen Sofie.

• 09 Mei 2006 - 11:26

Dana:

Hallo An-mei.
    Hoe is het om weer om in China te zijn?Is het warm in China?Die foto van die panda is vet cool!!!!!!!
    Groetjes DaNa!!!!!!!!!!!

• 09 Mei 2006 - 15:06

Leoni, Brechje, Simone, Yente En Fauve:

Heej Yuul (en anderen),
    Wat fijn dat het een mooi kindertehuis is! Ook fijn dat jullie toch nog speelgoed konden geven aan de kinderen.
    Wil je een foto van je nieuwe kapsel in het fotoboek zetten, want we zijn erg benieuwt naar je naar je nieuwe look!!!
    :P
    Kis van ons allenmaal vanuit het (toch best warme) kikkerlandje!

• 10 Mei 2006 - 06:28

Hanneke, Robin, Nikki:

Hallo allemaal,

Zo te lezen vermaken jullie je prima. Hartstikke goed. Wij hebben hier in Nederland ook schitterd weer, dus dat is lekker. Badje in de tuin voor Nikki en ze kan vooruit.

Vandaag komen ze de vloerverwarming maken en dit weekend komt de tegelzetter. Dat schiet op.

We hebben thuis geen internet meer, dus mail ik dit korte mailtje vanaf kantoor.

Nog veel plezier!!!

• 10 Mei 2006 - 09:53

Anne:

hallo iedereen!!

Erg leuk dat jullie het zo naar de zin hebben!!Hier in Nijmegen gaat alles goed. Cees is heel erg lief, maar mist jullie wel een beetje!!Ik probeer hem net zo veel te knuffelen als jullie doen. Veel plezier de aankomende dagen!!

Veel liefs Anne

• 10 Mei 2006 - 11:07

Hanneke (groep 8):

hey yu-lin (en de anderen)
    hoeist daar.
    leuk dat je naar het kindertehuis ben gegaan.
    nog veel plezier
    xxx hanneke
    p.s. laat je nieuwe kapsel is op een foto zien!!