uuuuuuuuuh.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu uuuuuuuuuh.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

uuuuuuuuuh....

Door: yu-lin

09 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

hey luitjes,
Thank voor de berichtjes enzo,
ik ben nu in kunming, we zijn met de trein hier naar toe gereizd.
We hadden een eigen cupe en een iegen bed (stapelbed) Ine sliep dus onder en ik (yu-lin) boven, het was wel krap maar het was wel goed.
We hebbben nu een hotel( *** )
Nu nix meer te schrijven .... -xxx-jes byby

Ps . kan iemand effe tegen buket zeggen dat ik op mobiel niet kan terug bellen en een mailtje sturen kan ook niet.

• 09 Mei 2006 - 08:09

Younes Elaige:

hoi an-mei en yu-lin alles goed in kunming in nijmegen is het wel goed is het in china goed ???
    groeten:elaige younes

met ons gaat alles goed
    dddddoooeeeeeeeeiiiiiii

• 09 Mei 2006 - 08:19

Abdel Rob:

eej an-mei alles goed hoelaat is het nu in China hopelijk is daar het heel heet hier ook trouwens. wat doe je eigelijk is het daar leuk?

• 09 Mei 2006 - 08:23

Mara En Emile:

is het goed daar?
    met ons is het goed.
    we zitten nu op school.

groetjes,mara en emile

• 09 Mei 2006 - 08:27

JesSe:

HoII An-mei Hoe Is HeT DaaR In China? HieR Is HeT Zo Als GeWooNLijK Het Is ZekeR WeL SpeCiaaL Om In Cina Te Zijn WaaR Je BenT GeBoreN Het LijkT Me DaaR BesT FeT Is Dat OOk Zhoo? En Wie Is Dat MEisje Die Op De Foto StaaT Dat JiJ En Yu-lin Een PandaBeeR Aaien?

GroeTjeS JesSe =D

• 09 Mei 2006 - 08:31

IrIs:

ha an-mei is het leuk daar in china? het is zeker wel leuk om in china te zijn.
    vond je het leuk om die panda te aaien.

hhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll
    veel xxxxxxxjes iris =D

• 09 Mei 2006 - 08:34

Mara:

hallo hoe is het daar?
    hier is het niet echt leuk.
    we hebbe nieuwe groepjes gemaakt jij zit naast sofie en je zit bij het groepje bij rob en elaige.
    vind je het daar leuk.

groetjes mara

• 09 Mei 2006 - 08:37

Emile:

is het leuk daar bij jou?
    wat gaan jullie doen????
    is het daar lekker warm??
    groetjes Emile

• 09 Mei 2006 - 08:37

JesSe&iRiS:

HoII An-Mei Berichten sturen is leuk he leuk dat we beetjuh contact kunnen houden met jou.
    vind jij dat ook leuk dat je nog een beetjuh met je vrienden kan praten jhaa he? ik denk het weL.
    wij vinden te minsten leuk om met jou te praten als je in CHina bent das best cooL HaHaHa.
    en vomd je het leuk of eng of dat soort iets toen je in china aan kwam? Ik denk het weL toen dacht je zeker dit is wel heel anders? als nederland

• 09 Mei 2006 - 11:11

Mara:

hoe gaat het nu met jou?
    met mij gaat het goed,
    groetjes,mara!!!!!!!