aan iedereen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu aan iedereen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

aan iedereen

Door: an-mei

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

heey allemaal ik vind het heeeeeeeel leuk dat jullie bijna allemaal een bericht hebben geschreven. het is hier erg leuk en spannend.
ik ben gister(8 mei om 1 uur vertrokken)en kwam van ochtent aan gekomen(9 mei).ik sliep op een bed boven mamma (yvonne) en fred in een andre cupe.
groetjes an-mei


voor luuk en coen.
stom he luuk en coen nec verloren door die
poep vitesse nec is er uit schips!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2006

eindelijk dan toch foto's!

20 Mei 2006

20 mei

18 Mei 2006

17 Mei 2006

weer terug in Hong Kong

15 Mei 2006

13, 14, 15 mei

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 13607

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: