laatste dag chengdu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu laatste dag chengdu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

laatste dag chengdu

Door: yu-lin

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

hey iedereen , (alweer)
vandaag was een hele drukke dag ik ben naar de stad geweest, en nog naar een bamboe park, toen heb ik mijn haren nog laten knippen (yu-lin) net als an-mei en kya.
En hoe vonden jullie de foto met de panda???


ohja ps. op de fuif kan ik miet kome wie dit leest uit de klas zeg da eve tegen monsie

morgen gaan wij van Chengdu naar KunMing
dat is een treinreis van 20 uur, we gaan 13.00 uur dan komen we 7 uur 's ochtens aan.
daar laten we weer iets van ons horen .
Tot nu toe is alles goed.
veel plezier in da klas voor groep 6 en 8
an-mei mist haar vrienden erg -xxx-
byby geniet van het taal en rekenen van yu-lin

  • 07 Mei 2006 - 15:41

    Coen:

    anmei lees je hotmail
    groet coen

  • 07 Mei 2006 - 16:26

    Hanneke:

    hey yu-lin
    ik denk dat monsie het al weet dat je niet komt want je zei nog hoelang je weg ging.oke
    doei hanneke
    p.s.veel plezier

  • 07 Mei 2006 - 19:20

    Luuk:

    ik hoop dat jullie veel plezier gehad hebben in Chengdu.
    groetjes luuk

  • 07 Mei 2006 - 19:25

    Luuk:

    Hoi An-mei,

    We hebben net een week vakantie gehad. Morgen gaan we weer naar school. Bah!
    geen zin in.
    jij hoeft niet
    naar school.
    geluksvogel.
    groet luuk

  • 07 Mei 2006 - 19:33

    Luuk:

    ik ben in de vakantie naar Ameland geweest. Het was daar heel leuk en ook mooi weer 25 graden.
    Maar bij jullie
    was het pas echt warm 35 graden echt niet normaal.
    Groetjes luuk

  • 08 Mei 2006 - 06:07

    Theo:

    Wat een prachtige foto!

    Groetjes Daisy,Theo,Luna en Julyan.

  • 08 Mei 2006 - 08:53

    Cynthia Schrijver:

    Mooie plaatjes!

  • 08 Mei 2006 - 09:42

    Bram:

    veel plezier in KunMing
    an-mei en yu-lin


    groetjes bram



  • 08 Mei 2006 - 09:58

    Thieu:

    we zitten nu op school.
    jij hebt vakantie.
    volgende week dinsdag gaan we op schoolreisje.
    groetjes Thieu

  • 08 Mei 2006 - 10:01

    Jitka:

    hallo,an-mei!
    is het leuk in china?
    ik wens je nog veel plezier!!!!!!!!
    groetjes jitka

  • 08 Mei 2006 - 10:07

    Younes:

    hoi an-mei alees goed in kunMing mijn vakantie is niks aan die van jou wel maar ik hoop weer dat je snel naar sgool komt groeten younes

  • 08 Mei 2006 - 10:10

    Elaige:

    hoi an-mei leuk in kunming ik hoop je snel weer te zien heb je al nieuwe vrienden?

    groetjes:ELAIGE

  • 08 Mei 2006 - 10:19

    Maria Bert Polman:

    leuke foto's yulin heb je echt je haren afgeknipt stuur eens een foto met kort haar ik hoop dat de treinreis is meegevallen en dat jullie lekker geslapen hebben,nou hier alles kits,groetjes van bas bart maud en de rest van de familie en de pony's xxx maria

  • 08 Mei 2006 - 10:45

    Verena:

    Hallo Ine,

    Wat leuk om te lezen en te zien wat je daar meemaakt. Die panda is erg lief!! Genietse!!
    Groetjes,

    Verena

  • 08 Mei 2006 - 11:10

    Emile:

    Is alles goed in china????

  • 08 Mei 2006 - 11:13

    Rinus:

    Hoe is het in china?
    Mij lijkt het heel leuk.
    We hebben nieuwe groepjes.

  • 08 Mei 2006 - 11:16

    Rob:

    Hoi an-mei vind je het leuk in China?
    Is het leuk om niet te leren? veel plezier Rob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • 08 Mei 2006 - 13:12

    Karien:

    Hey allemaal!
    Hoe was de treinreis? Last van een houte kont? Die panda zag er echt lief uit! Veel plezier!

    xx Karien

  • 08 Mei 2006 - 14:03

    Luuk En Coen:

    an-mei we hebben nieuwe groepjes op sgool je zit naast sofie en bij elaige en rob
    wij sitte bij jesse en appie
    dat is dike lol
    wij hopen dat jij ook dike lol hebt en veel plezier in kunming we hadden vandaag
    rekenen en een taaltoets we gaan donderdag naar de proefjesboot en we hebben een viering met elli en anemieke wat doen jullie allemaal je hebt geluk want jij hoeft niet naar sgool wij moeten wel naar sgool dat vinden wij niet zo leuwk
    we missen je xxx de klas groetjes coen en luuk

  • 08 Mei 2006 - 18:59

    Lisa:

    heej yu-lin mis juh heel erg het is heel erg leuk op sgool:P
    jmmr dat je niet op de3 fuif kan komen maar k denk dat china leuker is
    groetjes lisa

  • 09 Mei 2006 - 06:04

    Luuk:

    hoe is het in kunming

  • 09 Mei 2006 - 06:13

    Coen Nec Verloren 1-2:

    hoi an-mei ik hoop dat het leuk hebt in coenming

  • 09 Mei 2006 - 06:16

    Weer Coen Nec Verloren 1-2:

    wat jammer nou nec geen intertoto door die domme vitesse

  • 09 Mei 2006 - 06:19

    Luuk:

    nec heeft verloren door hersi

  • 09 Mei 2006 - 07:06

    Marijke:

    Wat leuk om al jullie berichten te lezen en de mooie foto's te bekijken.
    Gisteren is groep 8 weer met frisse tegenzin begonnen aan de week. Omdat het zo'n prachtige dag was, heb ik de leerlingen aan het werk gezet in de speeltuin met modder, zand, water etc. Ze hebben allemaal fantastisch gewerkt en prachtige bouwsels gemaakt. Nu ga ik het spul maar eens aan het rekenen zetten. Groetjes van Marijke

  • 10 Mei 2006 - 06:11

    Buket:

    hey yuultjeh
    sorry dat ik zo lang niet meer een berichje achter heb gelaten.......
    owjah en wat cool dat je een panda mogt aaien -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx- buu :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2006

eindelijk dan toch foto's!

20 Mei 2006

20 mei

18 Mei 2006

17 Mei 2006

weer terug in Hong Kong

15 Mei 2006

13, 14, 15 mei

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 13595

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: