Bericht aan Hanneke en Robin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu Bericht aan Hanneke en Robin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

Bericht aan Hanneke en Robin

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

10 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Internet doet het zeer waarschijnlijk weer als je op de slaapkamer bij het nachtkastje de telefoonstekker weer in het stopcontact steekt.
Hier werkt hotmail niet, althans door de chinese reksten kunnen we niet achterhalen waarom niet en de mensen hier spreken geen of onverstaanbaar engels.

Groeten van mama en papa aan jullie, speciaal aan Nikki, en ook aan Bernadette, Edward, Pepijn en Floris.

Ps.
Morgen of overmorgen stuur ik wel weer een uitgebreider bericht.

  • 10 Mei 2006 - 14:19

    Buket:

    hey yuul:D
    ik mis je egt heel erg,ik hoop dat je snel terug komt want zonder juo is het hier gewoon niks aan..... oowjah eergisteren(8 mei) hebben voor de britneys geoefend ging goed maar nei so goed zonder jou:( en we hebben dingen er bij verzonnen enso en nu over china is het daar nog steeds lkkr warm en heb je het nog leuk daar:)
    -kus kus kus- buu

  • 10 Mei 2006 - 15:18

    Yente:

    eeej yuultje en de rest,
    heb je het daar fijn
    vast wel. Kom je gauw truggg?ik mis je!!!! :)
    leuk dat je je haar hebt geknipt!!!
    die foto met die panda is SOOOOOOOOOOO LLLIIIIEEEEFF
    egt supper leuk!!!!
    hier is het ook best warm vandaag is het 24 graden!!!
    luf joe: Yente
    doe de groeten aan de rest!

  • 10 Mei 2006 - 15:24

    Yente:

    jmmr dat je niet op de fuif komt yuul:'(
    maar je hebt vast nix te missen het is daar vast 2 keer so leuk als hier!!:D
    wel jmmr dat je niet mee kan oefenen met de britneys:( je weet wel die scene van jullie en cornelia
    gaat nu egt heel goed
    so grappig om te sien:)
    ik ga nu stoppen okej:)
    veel plesier nog en ga vooral nog heel veel leuke dingen doen:D
    x yente

  • 10 Mei 2006 - 16:09

    Dario:

    ik vindt dezze mailtjes niet echt zo leuk srry

  • 10 Mei 2006 - 18:21

    JesSe Je KlasGeNooT:

    HaY An-mei Is HeT NoG GoeD In China. HieR Is Het Zhoo Als Gewo0nLijK.
    Dus SaaI En LeUk.
    En An-Mei Ik KrijG 2 RatJes :) :) :) :) :) Fet He DAt VinD Ik HeeL LeuK :)
    EN Hoe LanG BlijF Je NOG In CHiNa?¿?¿? »»»»»NieT Zhoo LanG MeeR He«««««.

    GroeTjuHs JesSe :) :)
    Met Mij GaaT HeT Dus :) GoeD :)

    DOeII :) :) :)

  • 10 Mei 2006 - 18:22

    JesSe:

    :) =D :( >:( >:)

  • 11 Mei 2006 - 09:27

    Hanneke, Robin En Nikki:

    We houden wel contact via deze pagina. Is net zo gemakkelijk.

    Afgelopen maandag bij het consultatiebureau geweest met Nikki. Ze doet het hartstikke goed.: lengte en gewicht zijn gemiddeld. Intelligentie natuurlijk boven gemiddeld. Maar dat wisten we al.

    Ook ben ik nog bij de verloskundige geweest. Ook daar was alles goed.

    Met Robin is ook alles goed. Die is flink aan het klussen. Gisteren is de vloerverwarming gelegd en vandaag wordt er opnieuw beton gestort.

    Groetjes aan iedereen.

    Hanneke

  • 11 Mei 2006 - 17:03

    Buket:

    hey yul-in
    hoe gaat het?¿?¿?
    vast wel goed
    met mij nu niet egt goed marjah daar hebben we wel over als je terug bent
    uuuuumm....ik weet nu niet wat ik moet zegguh duss nog veel plezier daar -x- buket

  • 11 Mei 2006 - 20:56

    Moon:

    Ik zie dat jullie lekker liggen te slapen, want het is nacht in Kunming. Ik zit hier nog even achter de peecee en zag dat er geen nieuwe berichten waren. Morgen is de trouwerij van Mark en Daan, groot feest en de details houden jullie uiteraard te goed.

    Groeten vanuit een zonnig Nijmegen !

    Moon.

    P.S. En jawel hoor, die auto van jullie staat er nog steeds....

  • 15 Mei 2006 - 06:34

    An-mei:

    heey dario ik vind het jammer maar ja het is je eigemening.(niet zo erg hoor)dat je de berichten niet zo leuk vind srry maar dit was de dag dat ik je kon be andwoorden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2006

eindelijk dan toch foto's!

20 Mei 2006

20 mei

18 Mei 2006

17 Mei 2006

weer terug in Hong Kong

15 Mei 2006

13, 14, 15 mei

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 13608

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: