daar zijn we weer.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu daar zijn we weer.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anmeiyulin - WaarBenJij.nu

daar zijn we weer....

Door: yu-lin

06 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal, geen lang verhaal van mij want dat hebben de anderen al gedaan. Even een praktisch puntje voor Jon en Carla. Wij hebben veel plezier van Mr. Lee. De familie uit Emmen wil zijn telefoonnummer hebben om afspraken met hem te maken. Misschien kunnen ze even de data doorgeven wanneer ze in Chengdu zijn dan geven we dit alvast door aan MR. Lee. Hij heeft er wel oren naar.
graag ook even het emailadres van de familie uit emmen doorgeven zodat bwe even een mailtje naar hun kunnen wsturen met informatie van Mr> Lee.
Wij hebben het ontzettend naar de zin en blijven nog 2 dagen in Chengdu en gaan dan met de trein naar Kunming. Een reis van 20 uur.
De kinderen hebben het ontzettend naar hun zin.
groetjes Yvonne.

• 06 Mei 2006 - 13:29

Petra:

Ine, nog van harte gefeliciteerd. Zullen over een paar weken maar in de stad afspreken om het te vieren tegelijk met alle verhalen.
    Donderdag naar een mooi Duits wildpark geweest met veel beren, maar niet zo'n mooie panda.
    Leuk om een indruk mee te krijgen van jullie belevenissen. Vast een inspirerende omgeving om je POP te maken (ik heb mijn huiswerk doorgelezen).
    Allemaal nog een hele fijne tijd,

groeten Petra

• 07 Mei 2006 - 11:26

Carla:

Hier e-mail fam de Jong
    odejong@tele2.nl
    we kunnen ze even niet bereiken,
    Wij hebben inmiddels contact met Liz 'de belangrijkste contact persoon voor Mylène.We gaan haar van de zomer in Engeland bezoeken!Heel veel liefs van ons!Hartstikke leuk om jullie zo te volgen!
    Carla

• 07 Mei 2006 - 20:01

Oeds Emmen:

hallo familie, prettig om te horen dat alles naar wens is en dat de reis voorspoedig verloopt.
    Wij zijn van 26 mei t/m 1 juni in Chengdu en verblijven in het Garden City Hotel. Ons e-mail adres voor China is famodejong@hotmail.com

Nog heel veel plezier
    Oeds, Yvonne, Lisanne en Quirine